Här igen!

Lam rubrik, jag vet ;)
Men nu är jag i alla fall tillbaka (varit på bakken hela dagen, samt tittat på när hästar tävlar ;)

Hur har ni haft det då? :)

Jag blev så glad nu när jag loggade in och fick se alla nya komentarer och att min statistik hade höjts. Även om vi fortfarande pratar småsiffror ;) Men alla måste väl börja någonstans?

Har fått lite fler beställningar så ska nog hålla på med det resten av kvällen :)

Sedan skulle jag också ha avslutat min "frågstund" om man nu kan kalla den det x)
men den får nog "öppen" ett tag till, SÅ FRÅGA PÅ! ;)

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas att din helg har varit bra :D

2009-08-02 @ 23:18:25
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0